بینندگان ماهواره دادگاهی می شوند!
 
matlab
 
 

سردار' احمدرضا رادان' در گفت وگو با خبرنگاران در شهركرد افزود:آنچه در اين مرحله مدنظر نيروي انتظامي است، برخورد با تجهيزات دريافت امواج ماهواره از جمله ديش هايي است كه در معرض ديد عموم قرار گرفته اند.

وي گفت: نيروي انتظامي در اين مرحله به حكم اخلاق،خود را ملزم مي دانست كه براي جمع آوري اين تجهيزات به منازل مردم وارد نشود.

به گفته وي،در اين مرحله سوال هايي پيش آمد كه اگر پس از جمع آوري ديش ها برخي افراد، مجددا' اقدام به استفاده از اين تجهيزات كنند، تكليف چيست كه در اين زمينه نيروي انتظامي هشدار مي دهد درمرحله دوم با اخذ مجوز از مراجع قضايي، حكم ورود به منازل اخذ مي شود و اين افراد به عنوان تكرار جرم به محاكم قضايي معرفي خواهند شد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي در باره دغدغه برخي علما و مراجع در زمينه سه پرونده اخير تجاوز به عنف گفت:اين دغدغه و انتقاد بجا و ازسر دلسوزي و احساس تكليف است.

به گفته وي،آنچه در اين راستا به نيروي انتظامي بازمي گردد پيگيري تخصصي براي دستگيري افراد مجرم و تشكيل كامل پرونده تخلف آنهاست.

رادان يادآور شد:با ابلاغ رياست قوه قضاييه و معاون اول دستگاه قضا و دادستان كل كشور اين گونه پرونده ها خارج از نوبت رسيدگي و با شدت پيگيري مي شود.

وي گفت: وقوع اين دست حوادث در ايران بسيار ناچيز است و اخيرا يك واقعه در يكي از شهرستانهاي اطراف اصفهان رخ داد اما همزمان موضوع يكي دو شهرستان ديگر نيز در رسانه ها مطرح شدكه اين پرونده ها مربوط به دوسه ماه گذشته بود و جاي اين سوال است كه چرا اين حوادث در اين زمان مطرح شده است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي يادآور شد:اين فضاسازي بايد كنترل شده باشد تا آحاد جامعه احساس امنيت كنند.

وي همچنين گفت:استانداردهاي رفتار پليس در جمهوري اسلامي بايد براساس مباني فقهي ، شرعي ، اخلاقي و عرفي تعيين شود.

رادان يادآور شد:اينكه آيا نيروي انتظامي تمام اين استانداردها را كسب كرده يا خير،نمي توان گفت كه ناجا تمام اين استانداردها را كسب كرده است.

وي يادآور شد:بااين حال، نيروي انتظامي براي تحقق تمام اين استانداردها موضوع استانداردسازي و تعالي رفتار كاركنان خود بويژه كاركنان ماموريتي با هدفگذاري در كاركنان كلانتريها ، پاسگاه ها و راهنمايي و رانندگي را به مورد اجرا گذاشته و بررسي ها نشان مي دهد كه وضعيت اين نيرو نسبت به قبل بهتر شده و اميد است اين استانداردسازي در تمام استانها به پايان برسد.

به گفته وي،استانداردسازي و تعالي رفتار در مراكز علمي و دانشگاهي نيروي انتظامي نيز به عنوان يكي از دورس اصلي ديده شده است.

وي در باره اجراي طرح امنيت اخلاقي و اجتماعي نيز گفت:دغدغه هاي مردم شناسايي و به نيروي انتظامي ابلاغ شد وبا همراهي مردم در اجراي اين طرح، اين دغدغه ها نيز به حداقل مي رسد و در مورد بدپوششي و آلودگي صوتي، اجراي اين طرح علاوه بر سه استان تهران ،مازندران و گيلان در چند استان جديد نيز اجرايي شده است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي براي سخنراني در يادواره 150 شهيد نيروي انتظامي چهارمحال وبختياري به شهركرد سفر كرده بود.

منبع: ایرنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 11:44 :: توسط : shahriyar

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان matlab و آدرس seyedshahriyarhosseini.LoxB log.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 4100
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



src="http://Loxblog.Com/template/top_lefb.gif" width="16" height="16">

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 4100
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

تعبیر خواب آنلاین